بازگرداندن ویندوز خراب شده به حالت قبل به وسیله System Restore
روانشناسی-پزشکی-سلامت-عمومی-جدیدترین خبرها-آموزش تایپ - برنامه نویسی - ورد - اکسل - فلش - هک - ترفند کامپیوتر-پاورپوینت-اکسز-اینترنت-یاهو-سخت فزار-نرم افزار
بازگرداندن ویندوز خراب شده به حالت قبل به وسیله System Restore
نوشته شده توسط رحمان فرهادی در ساعت 19:7

بدین منظور:

ابتدا برای دسترسی به System Restore در ویندوز XP از منوی Start به All Programs > Accessories > System Tools > System Restore بروید.

خواهید دید که پنجره System Restore باز خواهد شد.

در این پنجره، Restore my computer to an earlier time گزینه مخصوص بازگرداندن ویندوز به حالت قبل است. و دومین گزینه یعنی Create a restore point جهت ساخت یک Restore Point یا نقطه بازگردانی به کار میرود. به زبان ساده هر زمان که ویندوز XP سالم است میتوانید یک نقطه بازگردانی ایجاد کنید در زمان لزوم از آن برای بازیابی اطلاعات استفاده نمایید.

جالب است بدانید اگر اکنون ویندوز شما خراب شده و تاکنون خودتان به طور دستی Restore Pointی ایجاد نکردید جای نگرانی نیست. چرا که معمولأ ویندوز به طور اتوماتیک و پیش از نصب برنامه ها اینکار را صورت میدهد.

برای ساختن یک Restore Point یا نقطه بازگردانی، به مسیر قبل رفته و این بار گزینه Create a restore point را انتخاب کنید و با کلیک بر روی Next به قسمت بعد بروید.

اکنون توضیحی در خصوص Restore Points که قصد ساخت آن را دارید وارد نمایید و در نهایت بر روی دکمه Create کلیک کنید.

پس از چند لحظه کل تنظیمات ویندوز ذخیره می شود و شما یک Restore Point ایجاد نموده اید که در صورت لزوم میتوانید از آن استفاده کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: