تغییر پسوند فایل = مخفی كردن فایل!
روانشناسی-پزشکی-سلامت-عمومی-جدیدترین خبرها-آموزش تایپ - برنامه نویسی - ورد - اکسل - فلش - هک - ترفند کامپیوتر-پاورپوینت-اکسز-اینترنت-یاهو-سخت فزار-نرم افزار
تغییر پسوند فایل = مخفی كردن فایل!
نوشته شده توسط رحمان فرهادی در ساعت 14:57

برای این کار:

ابتدا در My Computer و از منوی Tools بر روی Folder option کلیک کنید. سپس در پنجره باز شده به تب View  بروید. در لیستی که مشاهده میکنید در صورتی که تیک Hide extensions for known file types زده شده بود آن را بردارید و بر روی OK کلیک کنید.

با این کاری که شما انجام دادید قابلیت دیدن پسوند فایلها را در ویندوز فعال ساخته اید (لازم به ذکر است که این کار به نوعی نیز امنیت شما را در برابر هک شدن بالا میبرد(

حال ، فایل مورد نظر را که می خواهید مخفی سازید را انتخاب کرده بر روی آن راست کلیک کنید و گزینه Rename  را بزنید. حالا پسوند فایل را پاک کنید و آنرا مثلا به TXT تبدیل کنید، خواهید دید که فایل دیگر فرمت قبلی خود را ندارد و به صورت TXT درآمده است.

به عنوان مثال میخواهیم فایل Suket.jpg را به مخفی کنیم. می باست بر روی Rename کلیک کرده و سپس پسوند آن یعنی .jpg را پاک کنیم. بعد از این کار به جای .jpg که پاک کردیم تایپ میکنیم .txt و Enter را میزنیم.
هم اکنون میباست برای دوباره دیدن آن، آن را به فرمت قبلی خود برگردانیم و پسوند قبلی را جایگزین txt. نماییم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: