آپلود عکس و ویدئو اندروید در Google Drive با CloudVault
روانشناسی-پزشکی-سلامت-عمومی-جدیدترین خبرها-آموزش تایپ - برنامه نویسی - ورد - اکسل - فلش - هک - ترفند کامپیوتر-پاورپوینت-اکسز-اینترنت-یاهو-سخت فزار-نرم افزار
آپلود عکس و ویدئو اندروید در Google Drive با CloudVault
نوشته شده توسط رحمان فرهادی در ساعت 12:9

اگر از سرویس ذخیره سازی فایل آنلاین Google Drive استفاده می‌کنید یکی از ایده های جذاب آپلود عکس و ویدئو ضبط شده توسط گوشی موبایل و یا تبلت اندرویدی شما به صورت خودکار در این سرویس است. برای خودکار سازی این عملیات راه های مختلفی مانند استفاده از برنامه رسمی شبکه مجازی گوگل و یا همان گوگل پلاس در دستگاه اندروید است که البته مشکلاتی مانند کاهش کیفیت تصاویر به خاطر کاهش ابعاد آن را به همراه خواهد داشت. اما در این نوشته با یک برنامه مخصوص سیستم عامل اندروید با نام CloudVault آشنا می‌شویم که توانایی انجام کاملاً خودکار انتقال عکس و فیلم از گوشی موبایل و یا تبلت شما به سرویس Google Drive را دارا می‌باشد.

بررسی ویژگی برنامه اندروید CloudVault

با استفاده از لینک موجود در پایین همین نوشته می‌توانید به سادگی این برنامه را بر روی گوشی موبایل و یا تبلت مجهز به سیستم عامل اندروید خود نصب کنید و سپس تمامی کار مربوط به آپلود عکس و ویدئو خود را به سرویس Google Drive به این برنامه بسپارید.

این برنامه رنج وسیعی از تنظیمات را برای انجام این عملیات به صورت خودکار در اختیار شما قرار می‌دهد که با مهم‌ترین آن‌ها و مزایای این برنامه در لیست زیر آشنا می‌شویم.

  1. آپلود تصاویر و ویدئو بدون نیاز به تغییر ابعاد و کاهش حجم آن‌ها انجام می‌شود.
  2. با استفاده از گزینه‌های Upload Videos و Upload Pictures می‌توانید مشخص کنید هر یک از این محتوا آپلود نشوند.
  3. بلافاصله بعد از عکس گرفتن و یا ضبط ویدئو می‌توانید تعیین کنید که محتوا آپلود شوند و یا اینکه برنامه منتظر اتصال Wifi برای دسترسی به اینترنت بماند.
  4. امکان آپلود عکس و فیلم‌ها در Google Drive که قبل از نصب این برنامه گرفته‌اید.
  5. پس از اجرای برنامه توانایی انتخاب هر یک از حساب‌های گوگل خود را که قبلاً در قسمت Accounts اندروید وارد کرده‌اید وجود دارد.
  6. تمامی فایل آپلود شده در حساب گوگل درایو شما در شاخه‌ای (Folder) با نام انتخابی شما ذخیره سازی می‌شوند.
  7. و …

با توجه به امکانات موجود در این برنامه می‌توانید از سرویس Google Drive خود به عنوان نگه‌دارنده نسخه پشتیبان فایل خود به سادگی استفاده کنید و برای مشاهده این تصاویر و فیلم دیگر نیازی نیست که دستگاه خود را به سیستم وصل کنید چون نسخه ای کامل از فایل‌های تصویر برداری شده در حساب آنلاین شما برای استفاده مهیا است.

دانلود برنامه CloudVault

تعداد دریافت: ۱۶

حجم فایل: ۱.۸ مگابایت

سازگاری: این برنامه با اندروید نسخه ۲.۱ و نسخه های جدیدتر قابل استفاده است.

لینک دانلود:

CloudVault in Google Play

نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت23:44---29 شهريور 1391
______♥█████████♥_______♥███

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: