10 دليل مهم براي نصب Xp Service pack 2
روانشناسی-پزشکی-سلامت-عمومی-جدیدترین خبرها-آموزش تایپ - برنامه نویسی - ورد - اکسل - فلش - هک - ترفند کامپیوتر-پاورپوینت-اکسز-اینترنت-یاهو-سخت فزار-نرم افزار
10 دليل مهم براي نصب Xp Service pack 2
نوشته شده توسط رحمان فرهادی در ساعت 13:52

 به نظر مي رسد نصب سرويس پك 2 با توجه به مشكلات بسيار زياد كاربران مايكروسافتي در اتصال به اينترنت و استفاده ازهمه قابليتهاي Xp اجتناب ناپذير شده است .در اين مقاله به 10 دليل مهم نصب اين سرويس پك اشاره شده است.

1-كمك به محافظت از كامپيوتر شما از پيوستهاي مضر .

اعلام خطر در مورد پيوستهاي بالقوه خطرناك و كمك به محافظت كامپيوتر در مقابل ويروسها كه معمولا از طريق Internet Explorer يا Outlook Express ويا Messenger منتشر مي شوند.

2- افزايش امنيت در زمان اتصال به اينترنت 
سرويس پك 2 با اعمال تنظيمات امنيتي محتويات فايلها و چيزي را كه از طريق IE دريافت مي كنيد بررسي مي كند و به حفظ امنيت اطلاعات كمك مي كند.

3- جلوگيري بالقوه ازDownload هاي نا امن 
سيستم مونيتورينگ و ميل بار دريافت اطلاعات موجود درIE ، فايلهاي دريافتي از طريق اينترنت را بررسي كرده ضمن اعلام اخطار، فايلهاي مشكوك را بلوك مي كند.

4- كم كردن Pop-up آزاردهنده 
براي اينكه از استفاده از اينترنت لذت ببريد سرويس پك 2 Pop-up هاي ناخواسته را به وسيله Internet Explorer Popup Blocker به شدت كاهش مي دهد

5- حفاظت فايروال از لحظه شروع تا پايان 
يك فايروال قدرتمند داخلي( كه با نصب سرويس پك 2 ايجاد مي شود ) كمك مي كند كه ويندوز در مقابل ويروسها و كرم ها در امان بماند و از انتشار آن از طريق اينترنت جلوگيري بعمل مي آيد.

6- كنترل تنظيمات امنيتي 
قابليت جديد مركز امنيتي ويندوز به شما اجازه مي دهد به سادگي وضعيت امنيتي سيستم خود را مشاهده كنيد و مديريت تنظيمات امنيتي كليدي را بصورت مجتمع انجام شود.

7- دريافت آخرين به روزرساني به روش بسيار ساده
بالا بردن قابليتهاي به روز رساني اتوماتيك در ويندوز باعث مي شود به روزرساني (UP to date) سيستم به سادگي و سرعت با انجام شود . به انضمام اينكه اين تكنولوژي جديد به كاربراني كه از طريق Dial up به اينترنت متصل 
مي شوند امكان به روز رساني سريعتري مي دهد.

8- كمك به محافظت از آدرس هاي نامه الكترونيكي
قسمت Improvments to Outlook Express ازطريق محدود كردن انتشار آدرس پست الكترونيكي باعث كاهش دريافت هرزنامه مي شود .

9- عكس العمل در مقابل Crash سيستم بعلت اضافه كردن add-on در جستجوگر اينترنت 
بخش جديد مديريت add-on در جستجوگر بشما كمك مي كند به سادگي add-on هاي سيستم را مشاهده ،كنترل و در نهايت كم كنيد كه در بعضي مواقع باعث Crash كردن سيستم مي شود.

10- امكان استفاده بدون مشكل از سيستم بيسيم 
با استفاده از سرويس پك 2، سيستم بيسيم ( Wireless) بهتر و كارآمد تر شده و امكان دسترسي به شبكه هاي بيسيم در خانه يا حتي در حركت، آسان تر و بدون اشكال تر شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: