آموزش حذف ویروس یاهو مسنجر Exploit.JS.ADODB.Stream.e
روانشناسی-پزشکی-سلامت-عمومی-جدیدترین خبرها-آموزش تایپ - برنامه نویسی - ورد - اکسل - فلش - هک - ترفند کامپیوتر-پاورپوینت-اکسز-اینترنت-یاهو-سخت فزار-نرم افزار
آموزش حذف ویروس یاهو مسنجر Exploit.JS.ADODB.Stream.e
نوشته شده توسط رحمان فرهادی در ساعت 18:52

پیام و لینک هایی که این ویروس ارسال می کند چیست ؟

در متن تمامی این پیغام ها لینکی به سایت Nsl-school.org داده شده است که در صورت کلیک کردن بر روی آن کامپیوتر شما آلوده می شود .


 

در صورتیکه به ویروس آلوده شوید چه مشکلاتی پیش خواهد آمد ؟

در ابتدا ویروس صفحه شخصی اینترنت اکسپلورر (Default IE Page) را به سایت nsl-school.org تغییر می دهد . در این صورت به هیچ طریق امکان عوض کردن آن وجود نخواهد داشت . بعد از هر باز باز کردن یک صفحه وب جدید ، ویروس مجددآ خود را در سیستم شما کپی می کند .


 

گزینه های Task Manager و Reg Edit در کامپیوتر غیر فعال می شوند تا شخص نتواند از این طریق فعالیت ویروس را مشاهده و یا از بین ببرد . فایل هایی با نامهای svhost.exe , svhost32.exe , internat.exe در کامپیوتر ایجاد می شوند . ( برای اطمینان پوشه های windows و temp را بررسی کنید . )


 

ویروس بدون آنکه متوجه شوید پیغام هایی را به لیست دوستان شما ( Yahoo Messenger ID List ) ارسال می کند .


 

چگونه ویروس را از کامپیوتر خود پاک کنیم ؟


 

مرورگر اینترنت اکسپلورر را ببندید . از یاهو مسنجر خارج شوید . اتصال اینترنت را قطع کنید . جهت فعال کردن Reg Edit دکمه های Start > Run را کلیک کنید و در کادر مربوطه عیناً عبارت زیر را وارد کنید و در نهایت کلید Enter را کلیک کنید .


 

REG add HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System /v DisableRegistryTools /t REG_DWORD /d 0 /f


 

جهت فعال کردن Task Manager دکمه های Start > Run را کلیک کنید و در کادر مربوطه عیناً عبارت زیر را وارد کنید و در نهایت کلید Enter را کلیک کنید .


 

REG add HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System /v DisableTaskMgr /t REG_DWORD /d 0 /f


 

اکنون نیاز به آن داریم که صفحه نخست مرورگر خود را به حالت قبل برگردانیم . دکمه های Start > Run را کلیک کنید و در کادر مربوطه عبارت Regedit را وارد کنید . و در نهایت کلید Enter را کلیک کنید . میسرهای زیر را با دقت پیدا نموده و در آنها وارد شوید . اکنون تمام لینک هایی را که به سایت ویروس یعنی (nsl-school.org) وجود دارند تغییر داده و بجای آنها سایت مورد نظر خود مثلاً گوگل ( google.com ) را وارد کنید .


 

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main


 

HKEY_ LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main


 

HKEY_USERS\Default\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main


 

اکنون نیاز به آن داریم که فعالیت ویروس را متوقف کنیم . دکمه های Ctrl + Alt + Del را فشار دهید . در لیست برنامه های فعال تمامی فایل های svhost32.exe را یافته و آنها را End Task نمایید . از طریق جستجو و یا وارد شدن به پوشه های Windows و temp فایل های svhost32.exe و svhost.exe را یافته و حذف نمایید . مجددآ به قسمت Start menu > Run > Regedit باز گردید . از طریق جستجو به دنبال عبارت svhost بگردید و تمام موارد یافت شده را حذف نمایید .

کامپیوتر خود را ریست نمایید . و تمام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: