دسترسي سريع و آسان به پوشه ها، فايلها و موضوعات مورد نظر
روانشناسی-پزشکی-سلامت-عمومی-جدیدترین خبرها-آموزش تایپ - برنامه نویسی - ورد - اکسل - فلش - هک - ترفند کامپیوتر-پاورپوینت-اکسز-اینترنت-یاهو-سخت فزار-نرم افزار
دسترسي سريع و آسان به پوشه ها، فايلها و موضوعات مورد نظر
نوشته شده توسط رحمان فرهادی در ساعت 21:46
سريع تر از اين امكان ندارد
تا به حال شده بدنبال مسير يك نرم افزار خاص باشيد ؟ مثلاً بخواهيد دايركتوري يك نرم افزار نصب شده بر روي ويندوز را پيدا كنيد و در كنار فايلهاي مربوط به آن نرم افزار فايل ديگري مثلاً كرك آن را كپي كنيد؟ براي پيدا كردن يك دايركتوري چه كار مي كنيد؟ براي رفتن به دايركتوري چه كار مي كنيد؟براي رفتن به دايركتوري هاي مختلف در بخش هاي مختلف ويندوز از چه بخشي استفاده مي كنيد؟ وقتي در پنجره My computer در دايركتوري هاي مختلف به دنبال يك مسير خاص هستيد حوصله تان سر مي رود؟
اين هفته مي خواهيم نرم افزاري را به شما معرفي كنيم كه با استفاده از آن براي كار با انواع دايركتوري ها در هر مسيري كه باشند مشكلي نخواهيد داشت و در راحت ترين و كمترين زمان ممكن مي توانيد به هر دايركتوري يا فايلي دسترسي داشته باشيد.
نرم افزارfast folders به شما اين امكان را مي دهد تا با يك راست كليك ساده بتوانيد بين پوشه ها و فايلهاي مختلف موجود در ويندوز به گشت و گذار بپردازيد. همچنين با استفاده از اين برنامه كوچك و قدرتمند مي توانيد هر فايلي كه مي خواهيد را در هر پوشه اي كه مايليد كپي كرده و يا انتقال دهيد از ديگر كارهايي كه با استفاده از اين نرم افزار قابل انجام است هارد تكاني است. اين نرم افزار به مرورگر شما اين امكان را مي دهد تا حجم يك پوشه با تمامي محتويات داخل آن را مشاهده كرده و در صورت نياز پوشه هاي با حجم زياد را حذف كنيد. در اين حالت مي توانيد به راحتي مديريت فضاي خالي هاردديسك خود را در دست بگيريد و رايانه خود را هارد تكاني كنيد.

چطور و چگونه ؟
روش كار با اين نرم افزار به اين شكل است كه پس از نصب آن بر روي هر يك از موضوعات و پوشه هاي مورد نظر خود اعم از My Network . My computer درايوها و يا فايلها و ... كليك راست كنيد. حال وقتي نشانگر ماوس را بر روي منوهاي موجود در گزينه fast folder‌حركت دهيد يك زير منو كه محتواي موضوع انتخاب شده را در بر دارد براي شما به نمايش در مي آيد. براي باز كردن هر يك از پوشه ها و يا به اجرا درآوردن هر يك از برنامه ها كافيست يك بار بر روي برنامه مورد نظر كليك چپ نشانگر را فشار دهيد.

ترفند يك :
چنانچه هنگام كليك بر روي يك موضوع كليد CTRL را فشار دهيد و پايين نگه داريد نه تنها درخواست شما اجرا مي شود بلكه منوي Fast folders نيز بسته نمي شود.

ترفند دو :
‌هنگام كليك بر روي يك موضوع كليد shift‌ را فشار دهيد و پايين نگه داريد. پوشه مورد نظر شما در يك پنجره با قابليت هايي متفاوت از پنجره هاي معمولي نمايش پوشه ها قابل مشاهده است.

تنظيمات
دسترسي به بخش تنظيمات اين نرم افزار بسيار راحت است. براي دسترسي به اين بخش مي بايد بر روي يك موضوع كليك راست كنيد تا منوي fast folders ‌نمايش داده شوند. حال بر روي گزينه fast folders ‌ كليك چپ نشانگر را فشار دهيد تا وارد بخش تنظيمات نرم افزار شويد.
با استفاده از اين بخش تنظيمات بسيار زيادي همچون نمايش يا عدم نمايش جزييات مربوط به فايلها و پوشه ها، موقعيت قرارگيري منوي نرم افزار در پنجره كليك راست، عملكرد نرم افزار هنگام گرفتن كليك راست ماوس و كشيدن نرم افزارها به بخش هاي ديگر، ميزان تأخير در نمايش جزييات مربوط به فايلها ، نمايش يا عدم نمايش فايلهاي استفاده شده اخير و ... قرار دارد كه به راحتي مي توانيد آنها را بدلخواه خود تغيير دهيد.
اين نرم افزار قابليت هاي بسيار ديگري را نيز در اختيار شما قرار مي دهد كه بهتر است براي آشنايي با تمامي آنها نسخه اي از آن را با ورود به لينك
http://www.desksoft.com/Download/ffsetup.zip
دانلود كنيد و خودتان از همه قابليت هاي آن مطلع شويد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: