روانشناسی-پزشکی-سلامت-عمومی-جدیدترین خبرها-آموزش تایپ - برنامه نویسی - ورد - اکسل - فلش - هک - ترفند کامپیوتر-پاورپوینت-اکسز-اینترنت-یاهو-سخت فزار-نرم افزار
Corel WinDVD Pro 2010 10.0.5.291 - نرم افزار پلیر دی وی دی و بلوری
نوشته شده توسط رحمان فرهادی در ساعت 1:52

 

نرم افزار - سی دی - دی وی دی - بلو ری

برنامه کامپیوتری که امروز سایت دانلود رایگان نرم افزار برایتان تهیه دیده نرم افزار پلیر قدرتمند است که تجربه تماشای فایل های ویدئویی HD دی وی دی و بلوری را به شما می دهد. نرم افزار WinDVD یک ابزار پخش فایل های Blu-ray می باشد که از فرمت AVCHD پشتیبانی می کند و حتی فایل های استاندارد DVD را با بهینه سازی کیفیت ویدئویی و صوتی با کیفیت نزدیک به HD نمایش می دهد.
نرم افزار WinDVD بهترین ابزار نمایشگر و پلیر DVD و Blu-ray برای فایل های کیفیت بالا، یک تجربه سرگرم کننده مهیج و واقعی را برای شما به ارمغان می آورد. با این نرم افزار از فیلم های خانگی و یا آخرین فیلم های Hollywood با بهترین کیفیت تصویری و دقیق ترین اجرای صوتی لذت برید. با قابلیت های این نرم افزار، در لپ تاپ خود از خالی نشدن باطری قبل از اتمام فیلم اطمینان حاصل کنید. به علاوه می توانید فایل های ویدئویی خود را از داخل دوربین یا DVD بدون کپی کردن آنها به داخل کامپیوتر مشاهده فرمائید.

Corel WinDVD Pro 2010 10.0.5.291 - نرم افزار پلیر دی وی دی و بلوری


کتاب آموزش شبکه کردن 2 یا چند رایانه
نوشته شده توسط رحمان فرهادی در ساعت 20:25

کتاب آموزش شبکه کردن 2 یا چند رایانه اینترنت و شبکه

کتاب آموزش شبکه کردن 2 یا چند رایانه


 
اگر در محیط کار یا منزل خود با بیشتر از یک کامپیوتر سرو کار دارید، احتمالا به فکر افتاده اید آنها را به یکدیگر متصل کرده و یک شبکه کوچک کامپیوتری راه بیندازید.

با اتصال کامپیوترها به یکدیگر می توانید:
  1. چاپ گرتان را بین همه ی آنها به اشتراک بگذارید.
  2. از طریق یکی از کامپیوترها که به اینترنت متصل است بقیه را نیز به اینترنت وصل کنید.
  3. از هر یک از کامپیوتر ها به فایل های خود، از جمله عکس ها، آهنگ ها، اسنادتان، دسترسی پیدا کنید.
  4. به بازی هایی بپردازید، که به چند بازیکن با چند کامپیوتر نیاز داند.
  5. و بالاخره اینکه خروجی وسایلی مانند DvD Player و یا وب کم را به سایر کامپیوتر ها ارسال کنید.

  • شما در این کتاب می توانید ضمن روشهای مختلف اتصال کامپیوترها به یکدیگر، انجام تنظیمات دستی را برای بهره بردن از مزایای یک شبکه کامپیوتری فرا بگیرید.

 
اطلاعات کتاب ...

قیمت: رایگان
نویسنده:
Hamid
ناشر: PDFkade
نوع فایل: PDF
تعداد صفحات: 10
زبان: فارسی
حجم:
1.68 (مگابایت)
منبع


آموزش فتوشاپ قسمت اول
نوشته شده توسط رحمان فرهادی در ساعت 20:21

نویسنده: PDFkade

ناشر: PDFkade

نوع فایل: PDF

تعداد صفحات: 44

زبان: فارسی

حجم کتاب4.27 MB

توضیحات:

 

  • نمونه کاری از این آموزش ... !

     


کتاب رایگان آموزش زبان جاوا اسکریپت ( Java Script)
نوشته شده توسط رحمان فرهادی در ساعت 20:17

کتاب رایگان آموزش زبان جاوا اسکریپت ( Java Script)


جاوا اسکریپت (Java Script)
زبانی است که توسط NetScape تولید شده است . این زبان، زبان برنامه نویسی اسکریپت مبتی بر اشیاء است که بر اساس استاندارد ECMA-262 Edition 3 نوشته شده است.
علی رغم اشتباه عمومی , زبان جاوا اسکریت با زبان جاوا ارتباطی ندارد و فقط ساختار این زبان به سی پلاس پلاس(++C) و جاوا (Java) شباهت دارد ؛ که این امر برای سهولت یادگیری در نظر گرفته شده است . از همین رو دستورهای متداول مانند if و for و … در این زبان هم یافت می گردند .

این زبان می تواند هم به صورت ساخت یافته و هم به صورت شی گرا مورد استفاده قرار گیرد . کاربرد گسترده این زبان در سایتها و صفحات اینترنتی می باشد و به کمک این زبان می توان به اشیاء داخل صفحات HTML دسترسی پیدا کرد و آنها را تغییر داد . به همین علت برای پویا نمایی در سمت کاربر ، از این زبان استفاده می‌شود . ترکیب نامتقارن این زبان با زبان XML باعث به وجود آمدن زبان بسیار پویای Ajax شد که امروزه کاربرد بسیار زیادی در طراحی صفحات اینترنتی بر مبنای وب۲ دارد .


کتابی که هم اکنون به شما معرفی می کنیم مرجع جیبی آموزش زبان جاوا اسکریپت می باشد که می تواند شما را در یادگیری این زبان یاری کند . شما می توانید این کتاب الکترونیک را به صورت مستقیم و رایگان دانلود نمایید .



آنتی ویروس قدرتمند و آرام McAfee VirusScan Enterprise 8.7i + AntiSpyware
نوشته شده توسط رحمان فرهادی در ساعت 13:36

پیش نوشت: بسیاری از کاربران در انتخاب یک آنتی ویروس مناسب برای سیستم خود از میان نرم افزار های متنوع همواره دچار تردید هستند، نرم افزار آنتی ویروسی که ما بر حسب تجربه کاری خود به شما پیشنهاد می کنیم McAfee VirusScan Enterprise می باشد، توجه داشته باشید این نسخه ی Enterprise هست و نباید با McAfee VirusScan اشتباه گرفته شود. متاسفانه این آنتی ویروس بسیار قدرتمند و گران قیمت در میان کاربران ایرانی شناخته شده نیست و به همین علت کاربران چندانی ندارد.

نرم افزار ضد ویروس McAfee VirusScan Enterprise برای ایستگاه کاری و سرویس دهنده در محیط  Windows می باشد. VirusScan Enterprise محافظت کامل در برابر ویروس ها، کرم ها (Worm)، اسب های تروا (Trojan) و دیگر برنامه های مخرب در محیط Windows بر روی ایستگاه های کاری (Workstation) و سرویس دهنده ها (Server) فراهم می کند.
VirusScan Enterpris برای نیازهای امروزی طراحی شده و قادر است خود را با شبکه هایی در هر وسعت و گستردگی و با هر نوع ساختار مطابقت دهد.

شناسائی ویروس در حافظه
ویروس ها و دیگر برنامه های مزاحم لزوماً نباید اثری از خود بر روی دیسک به جا بگذارند و یا فایلی ایجاد کنند تا بتوانند عملیات مخرب خود را انجام دهند.امکانات شناسائی نرم افزار VirusScan Enterprise تا به آن حد افزایش یافته و تقویت شده که قادر می باشد هر گونه ویروس و برنامه مخربی را در حافظه کامپیوتر شناسائی کرده و آن را از حافظه برداشته و پاك کند. بدین ترتیب ویروسهایی مانند  SQL Slammer و Code Red که فقط در حافظه جایگزین می شوند، به راحتی توسط VirusScan Enterprise قابل شناسائی و پاک سازی هستند.

حجم کم نرم افزار
 همچنین حجم فایل های اطلاعاتی که برای نرم افزار VirusScan Enterprise دارای حجم بسیار کمی در مقایسه با دیگر نرم افزارهای مشابه است. بروز رسانی این نرم افزار مورد نیاز هستند، بسیار کم می باشد. بدین ترتیب، توزیع و نصب اولیه و پس از آن، به روز رسانی نرم افزار در شبکه بسیار سریع بوده و تاثیری بر روی ترافیک شبکه نخواهد داشت.


سرعت عمل نرم افزار

تاکنون افزایش منابع سخت افزاری ( مانند حافظه بیشتر، پردازنده سریعتر، حجم دیسک بیشتر) نقاط ضعف و کاستی های نرم افزارهای ضد ویروس را پوشانده و مانع از آشکار شدن عملکرد ضعیف و کند این نرم افزارها شده اند. با طراحی مجدد نرم افزار VirusScan Enterprise و بکارگیری فن آوری های نوین در آن، نرم افزار به خودی خود سریعتر شده است. همچنین با استفاده از روش Scan Caching دیگر لزومی به کنترل چند باره فایلهای سالم نیست. تنها فایلهایی کنترل می شوند که جدیداً ایجاد شده اند و یا به تازگی مورد استفاده قرار گرفته اند و یا تغییراتی در آنها صورت گرفته است.
بعلاوه با درجه بندی فایلها، می توان فایلهایی را که خطر بیشتری آنها را تهدید می کند، (مانند فایلهای Office) با دقت بیشتری کنترل کرد و فایلهایی را که امکان آلودگی کمتری دارند (مانند فایلهای بایگانی) بطور عادی کنترل نمود.

بروز رسانی نرم افزار
نرم افزار  VirusScan Enterprise دارای ابزار Auto Update است که امکانات و روش های متعددی برای بروز رسانی نرم افزار فراهم می کند. از جمله به روز رسانی سریع و خودکار نرم افزار از طریق Mpped Drive, Local Drive, UNC share, ftp, http عمل بروز رسانی می تواند زمان بندی شود، در صورت توقف از نقطه ای که متوقف شده مجدداً ادامه پیدا کند و نوع بروز رسانی (مانند: Service pack, Hot Fix, Engine و ...) نیز معین شود.

سازگاری با جدیدترین فن آوری ها
نرم افزار VirusScan Enterprise بر روی سیستم عامل Windows Server 2003 قابل نصب و استفاده بوده و سازگاری کامل با امکانات این سیستم عامل مانند: Clustering Service , Active Directory و Terminal Service دارد.    

دیگر امتیازات ابن نرم افزار قدرتمند عبارتند از:
- کنترل محتوای پیام های الکترونیکی
- کنترل فایل های پیوست (Attachment) پیام های الکترونیک قبل از دسترس کاربر
- خارج کردن بعضی از امکانات و تنظیمات از دسترس کاربر عادی
- امکان کنترل انواع بسیار زیادی از فایل های فشرده و آرشیو
- امکان بروز رسانی از طریق چندین دستگاه سرویس دهنده موجود در سطح شبکه
- نصب نرم افزار توسط برنامه نصب مایکروسافت (MSI)
- سازگاری با ویندوز ویستا

McAfee AntiSpyware Enterprise یک مکملی برای McAfee VirusScan Enterprise می باشد که به عنوان یک ماژول بر روی این نرم افزار نصب می شود و شناسایی و نابود سازی برنامه های مخرب، جاسوس افزار ها و حذف تبلیغات ناخواسته را بر عهده دارد.


پسورد: www.p30download.com

دانلود - نصب کننده - 58.1 مگابایت | لینک کمکی
دانلود - افزونه ضد جاسوس افزار - 320 کیلو بایت | لینک کمکی
دانلود جدیدترین آپدیت مک افی مخصوص ایران

دانلود - دیوار آتش مک آفی - 6.43 مگابایت | لینک کمکی
 


نسخه جدید آنتی ویروس قدرتمند و پر طرفدار Eset NOD32 Antivirus 4.2.22.0
نوشته شده توسط رحمان فرهادی در ساعت 13:33

NOD32 آنتی ویروسی قدرتمند، محصولی از کمپانی Eset است که از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده که نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما میکند. شرکت Eset، این محصول را بیشتر برای کاربران حرفه ای در نظر گرفته است، در واقع این نرم افزار برای کاربرانی که قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممکن تنظیم کنند ایده آل است.Nod32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میکند و عمدتاً بر پایه دو روش اکتشافی (heuristic) (یعنی پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایل هایی مشکوک به آلودگی هستند) و تشخیص امضاء کار میکند، این امضاء ها به صورت خودکار در قالب فایل های نسبتاً کوچک به سرعت از اینترنت دریافت شده و برنامه را در کمترین زمان ممکن (حتی برای کاربران DialUp)  به روز رسانی میکند. زیبایی این برنامه بیشتر در این امر است که توانسته کارایی عالی را با حجم کوچک و ساختار ساده و بدون کمترین اختلال، در هم آمیزد. Nod32 برای آن دسته از کاربرانی که از نصب نرم افزار های امنیتی بزرگ (که عملا از قدرت و کارایی سیستم می کاهند و کاربر را سوال پیچ میکنند) خسته شده اند، انتخابی ایده آل است، چراکه این برنامه کار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. این برنامه قادر است تک تک درایو ها یا پوشه های انتخابی شما را ویروس یابی کرده و حتی در حین مرور  اطلاعات کامپیوتر، در صورت مواجه شدن با ویروس، این موضوع را  بصورت خودکار به اطلاع شما برساند.

icon برای دانلود اینجا کلیک کنید

برچسب ها: , , , , , , , , , , , ,
 


مخفي کردن ساعت ويندوز
نوشته شده توسط رحمان فرهادی در ساعت 21:46

براي مخفي کردن ساعت ويندوز run از منوي شروع برنامه regedit را اجرا کنيد :
HKEY–LOCAL–MACHINESOFTWAREMicrosoftwindowsCurrent Version Policies Explorer
در اين مسير مقداري به نام HideClock را ايجاد کنيد . براي اين کار ، در قسمت خالي سمت راست پنجره کليد راست کنيد و New سپس DWORD را انتخاب کنيد . سپس نام اين مقدار را به HIDEClock تغيير دهيد .
براي تغيير اين مقدار ، دو بار روي آن کليک کنيد و مقدار آن را به يک تغيير دهيد . براي اعمال تغييرات ويندوز خود را دوباره راه اندازي نماييد .


حافظه مجازي سريعتر در ويندوز
نوشته شده توسط رحمان فرهادی در ساعت 21:46

براي بالا بردن سرعت اعمال مختلفي كه در ويندوز انجام مي شود مي توانيد از روش زير استفاده كنيد :
در پارتيشن بندي هارد ديسك خود يك درايو جداگانه كه فقط براي فضاي مبادله استفاده خواهد شد جدا كنيد. اين درايو حداقل بايد 200 مگابايت فضا داشته باشد. در مسير زير :
Control Panel systemadvanced tabperformance virtural memory
روي گزينه let me specify my own setting كليك كرده و آن را روي درايوي كه به اين منظور جدا كرده ايد set كنيد.
اگر شما آن درايو را به اندازه 200 مگا بايت گرفته ايد بايد كمترين مقدار را 150 مگا بايت و بيشترين مقدار را 200 مگا بايت قرار دهيد كامپيوتر خود را restart كنيد بايد يك بهبودي محسوس در سيستم ملاحظه كنيد.


ارسال محتويات از يك mail به ديگري
نوشته شده توسط رحمان فرهادی در ساعت 21:46

در صورتي كه از سرويس ايميل gmail استفاده مي كنيد، بسيار مفيد براي كاربراني كه چند آدرس email دارند وجود دارد ممكن است شما چندين آدرس email براي خود ساخته باشيد و به اشخاص مختلف آدرس هاي مختلفي را بدهيد در اين صورت به نظر مشكل است كه تمام آنها را يك به يك چك كنيد. بنابراين مي توانيد در تنظيمات gmail اين امكان را فراهم كنيد كه به هر آدرسي براي شما پيام ارسال شد يك نسخه از آن به يك آدرس خاص بيايد. براي اين كار در gmail بر روي گزينه setting و سپس forwarding and pop كليك كنيد. در بخش forwarding گزينه دوم را كليك كرده و در كادر مقابل آن آدرس email اصلي خود را وارد كنيد تا يك كپي از پيامهاي صندوق فعلي به آن آدرس ارسال شود.


دسترسي سريع و آسان به پوشه ها، فايلها و موضوعات مورد نظر
نوشته شده توسط رحمان فرهادی در ساعت 21:46
سريع تر از اين امكان ندارد
تا به حال شده بدنبال مسير يك نرم افزار خاص باشيد ؟ مثلاً بخواهيد دايركتوري يك نرم افزار نصب شده بر روي ويندوز را پيدا كنيد و در كنار فايلهاي مربوط به آن نرم افزار فايل ديگري مثلاً كرك آن را كپي كنيد؟ براي پيدا كردن يك دايركتوري چه كار مي كنيد؟ براي رفتن به دايركتوري چه كار مي كنيد؟براي رفتن به دايركتوري هاي مختلف در بخش هاي مختلف ويندوز از چه بخشي استفاده مي كنيد؟ وقتي در پنجره My computer در دايركتوري هاي مختلف به دنبال يك مسير خاص هستيد حوصله تان سر مي رود؟
اين هفته مي خواهيم نرم افزاري را به شما معرفي كنيم كه با استفاده از آن براي كار با انواع دايركتوري ها در هر مسيري كه باشند مشكلي نخواهيد داشت و در راحت ترين و كمترين زمان ممكن مي توانيد به هر دايركتوري يا فايلي دسترسي داشته باشيد.
نرم افزارfast folders به شما اين امكان را مي دهد تا با يك راست كليك ساده بتوانيد بين پوشه ها و فايلهاي مختلف موجود در ويندوز به گشت و گذار بپردازيد. همچنين با استفاده از اين برنامه كوچك و قدرتمند مي توانيد هر فايلي كه مي خواهيد را در هر پوشه اي كه مايليد كپي كرده و يا انتقال دهيد از ديگر كارهايي كه با استفاده از اين نرم افزار قابل انجام است هارد تكاني است. اين نرم افزار به مرورگر شما اين امكان را مي دهد تا حجم يك پوشه با تمامي محتويات داخل آن را مشاهده كرده و در صورت نياز پوشه هاي با حجم زياد را حذف كنيد. در اين حالت مي توانيد به راحتي مديريت فضاي خالي هاردديسك خود را در دست بگيريد و رايانه خود را هارد تكاني كنيد.

چطور و چگونه ؟
روش كار با اين نرم افزار به اين شكل است كه پس از نصب آن بر روي هر يك از موضوعات و پوشه هاي مورد نظر خود اعم از My Network . My computer درايوها و يا فايلها و ... كليك راست كنيد. حال وقتي نشانگر ماوس را بر روي منوهاي موجود در گزينه fast folder‌حركت دهيد يك زير منو كه محتواي موضوع انتخاب شده را در بر دارد براي شما به نمايش در مي آيد. براي باز كردن هر يك از پوشه ها و يا به اجرا درآوردن هر يك از برنامه ها كافيست يك بار بر روي برنامه مورد نظر كليك چپ نشانگر را فشار دهيد.

ترفند يك :
چنانچه هنگام كليك بر روي يك موضوع كليد CTRL را فشار دهيد و پايين نگه داريد نه تنها درخواست شما اجرا مي شود بلكه منوي Fast folders نيز بسته نمي شود.

ترفند دو :
‌هنگام كليك بر روي يك موضوع كليد shift‌ را فشار دهيد و پايين نگه داريد. پوشه مورد نظر شما در يك پنجره با قابليت هايي متفاوت از پنجره هاي معمولي نمايش پوشه ها قابل مشاهده است.

تنظيمات
دسترسي به بخش تنظيمات اين نرم افزار بسيار راحت است. براي دسترسي به اين بخش مي بايد بر روي يك موضوع كليك راست كنيد تا منوي fast folders ‌نمايش داده شوند. حال بر روي گزينه fast folders ‌ كليك چپ نشانگر را فشار دهيد تا وارد بخش تنظيمات نرم افزار شويد.
با استفاده از اين بخش تنظيمات بسيار زيادي همچون نمايش يا عدم نمايش جزييات مربوط به فايلها و پوشه ها، موقعيت قرارگيري منوي نرم افزار در پنجره كليك راست، عملكرد نرم افزار هنگام گرفتن كليك راست ماوس و كشيدن نرم افزارها به بخش هاي ديگر، ميزان تأخير در نمايش جزييات مربوط به فايلها ، نمايش يا عدم نمايش فايلهاي استفاده شده اخير و ... قرار دارد كه به راحتي مي توانيد آنها را بدلخواه خود تغيير دهيد.
اين نرم افزار قابليت هاي بسيار ديگري را نيز در اختيار شما قرار مي دهد كه بهتر است براي آشنايي با تمامي آنها نسخه اي از آن را با ورود به لينك
http://www.desksoft.com/Download/ffsetup.zip
دانلود كنيد و خودتان از همه قابليت هاي آن مطلع شويد

آموزش طراحی پوستر با فتوشاپ قسمت دوم
نوشته شده توسط رحمان فرهادی در ساعت 12:12

نویسنده: PDFkade

ناشر: PDFkade

نوع فایل: PDF

تعداد صفحات: 8

زبان: فارسی

حجم کتاب:3.28 MB

توضیحات:


آموزش طراحی پوستر با فتوشاپ قسمت دوم





 

  • این آموزش به صورت تصویری در 13 مرحله برای شما دوستان ارائه شده است.
  • در این آموزش یاد خواهید گرفت که چگونه با چند عکس و فیلتر طرحی شبیه به پوستر درست کنید.البته در این آموزش فقط طراحی را یاد خواهید گرفت و نوع نوشته ها در پوستر و نحوه قرار دادن آن با خودتان است.

صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 ... 19 صفحه بعد